Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.galeriafolk.pl, prowadzony jest przez Bombkarnia Małgorzata Ciszewska, nr NIP 525-176-53-17, z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 47.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

Warunki realizacji zamówienia
1.  Zamówienia są przyjmowane przez strony www.galeriafolk.pl. Po złożeniu zamówienia klient dostaje mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
2.  Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
a) w chwili odnotowania wpłaty na koncie sklepu Bombkarnia – w przypadku płatności przelewem;
b) w chwili autoryzacji karty – w przypadku płatności kartą kredytową.
3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
4. Wysyłka zamówienia nastąpi maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania zapłaty za zamówiony towar. W okresie przedświątecznym czas realizacji zamówienia i wysyłki może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

Czas realizacji – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
6. Do każdego zamówienia może zostać wystawiona faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 22) 624 24 26 lub mailem pod adresem kontakt@www.galeriafolk.pl. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

Ceny towarów

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

Czas oczekiwania na zamówienie
Czas oczekiwania na zamówienie = czas realizacji + czas dostawy przesyłki. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia!

Przesyłki dostarcza:
– Firma Kurierska – czas dostawy do 2dni

– Poczta Polska/Kurier – przesyłka priorytetowa w Europie, czas dostawy ok. 9 dni, USA – ok.14 dni.

2.Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zamówionych produktów, wynikłe z przyczyn niezależnych od niego, w tym z opóźnień wynikłych z winy Poczty Polskiej czy firmy kurierskiej.

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • wpłata na rachunek bankowy (przelew tradycyjny) na konto sklepu:

    92 1140 2004 0000 3002 7838 7543

  • płatność kartą kredytową – dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
  • płatność za pomocą systemu PayPal

Prawo odstąpienia od umowy/Zwrot towaru

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
2. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, prosimy odesłać go przesyłką pocztową lub pozostawić w naszym sklepie w Warszawie przy ul.Emilii Plater 47.
3. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze
4. Kupujący akceptuje, że pewna część oferowanych produktów jest wykonywana ręcznie, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawianej oferty. Różnice te mogą dotyczyć jedynie w niewielkim stopniu koloru, kształtu lub wzoru.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane, podczas wypełniania odpowiedniego formularza na stronach WWW Sprzedającego, będą niepełne, błędne lub nieprawdziwe.
6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie zamówienia (m.in. pożar, powódź, strajki, zamknięcie granic, itp.).

Zwroty wadliwych produktów (Rękojmia za wady produktu)

1.Jeśli zakupiony produkt ma wadę, Użytkownik będący Konsumentem może złożyć reklamację na podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami). Roszczenie może być złożone na podstawie rękojmi za wady. Konsumenci mają prawo do bezpłatnej naprawy lub wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu produktu w przypadku ich wadliwości. Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w okresie 2 lat od dnia dostarczenia produktu (-ów). Nie jest konieczne przedstawianie paragonu. W wyżej wymienionym terminie Konsument może, zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni.

2.W celu złożenia reklamacji, Konsument powinien skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www.www.galeriafolk.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 620 16 66. Zapłacona kwota, w razie uszkodzenia lub wady produktu, o ile ta rzeczywiście istnieje, zostanie zwrócona w całości, łącznie z kosztami dostawy wysłania produktu i kosztem wysyłki tego produktu do nas. Zwrotu dokonamy, używając tego samego sposobu płatności, który Konsument wybrał przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Konsumenta.

Prawo do wycofania i zwrotu w przypadku zamówień z zagranicy

Jeśli Użytkownik zamówił produkty spoza Polski z innego kraju UE za pośrednictwem tej strony internetowej, to powyższe punkty 1 i 2 mają zastosowanie z zastrzeżeniem, że odbiór zamówienia przez kuriera zamówionego przez Galeria Folk może być wykonany wyłącznie z oryginalnego adresu dostawy na terenie Polski. Jednocześnie informujemy, że w żadnych okolicznościach , nie jesteśmy zobowiązani do zapłaty kosztów wysyłki do miejsc przeznaczenia innych niż pierwotny adres dostawy, ani kosztów zwrotu z miejsc docelowych poza Polską.

Postanowienia końcowe

1. Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
2. Sklep Galeria Folk dokłada starań, aby w ofercie prezentowanej na stronie www.galeriafolk.pl zdjęcia produktów były zgodne z rzeczywistością. Jednakże przedstawione produkty mogą różnić się proporcjami i odcieniami kolorów w zależności od ustawień poszczególnych monitorów. Nie może to być podstawą reklamacji i zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym www.galeriafolk.pl.
3. Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl .
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
5. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 16 marca 2022.
7. Sklep Internetowy www.galeriafolk.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.www.galeriafolk.pl.